ODGOVORI NA ČESTA PITANJA

Da bi vama korisnicima olakšali narudžbu i plaćanje robe preko internet trgovine Agrotrgovina.hr, sastavili smo popis učestalih pitanja naših korisnika. Ukoliko ne možete pronaći odgovor na vaše pitanje, možete se obratiti našoj službi za korisnike na tel: 01/6271-543 ili poslati upit na mail: agrotrgovina@kokot-agro.hr.

 

NARUČIVANJE I PLAĆANJE ROBE

Koje su mogućnosti plaćanja naručene robe?

Naručenu robu na našoj Internet trgovini (Agrotrgovina.hr) moguće je platiti na više načina; kartičnim plaćanjem odmah kod naručivanja robe, virmanom (na osnovi ponude za plaćanje koju ćete dobiti na mail) ili pouzećem kod preuzimanja pošiljke (plaćanje dostavljaču paketa).

Čije usluge paketne dostave koristite za dostavu robe?

Za dostavu robe koriste se usluge tvrtke GLS koja dostavlja pakete na cijelom teritoriju Republike Hrvatske.

Postoji li mogućnost dostave paketa nekom drugom dostavnom službom?

Roba se može isporučiti i drugom dostavnom službom (HP Express, DHL, Overseas) ali kupac robe mora sam organizirati prikup paketa (obavijest dostavnoj službi, priprema naljepnica i ostalo).

Da li se roba može preuzeti osobno na adresi vašeg skladišta?

Može. Nakon evidentirane uplate za robu, kupac može preuzeti robu na adresi našeg skladišta; Kokot Agro d.o.o., Trešnjevka 22, 10 450 Jastrebarsko, svaki radni dan od 8:00-15:00 sati.

Koja je maksimalna masa paketa za dostavu?

Maksimalna masa 1 paketa je 40 kg. Ukoliko je masa naručene robe iznad 40 kg ukupno, roba se isporučuje u 2 paketa.

Da li postoji opcija besplatne dostave?

Besplatna dostava je za sve narudžbe robe veće iznosa od 1.000,00 kn.

Koja je cijena dostave za „male“ pakete?

„Mali“ paketi su sve pošiljke do ukupne mase od 2 kg, te je cijena dostave takvih paketa po nižoj tarifi (25,00 kn + PDV = 31,25 kn).

Da li je moguće dobiti R1 račun za kupljenu robu?

Za sve korisnike koji su obaveznici poreza na dodatnu vrijednost (PDV) prilikom isporuke plaćene robe izdaje se R1 račun (prema dostavljenim podacima)

Da li moguć povrat robe?

Povrat robe moguć je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (više o mogućnosti povrata robe pogledajte na slijedećem linku: POVRAT ROBE). Za gnojiva i enološka sredstva povrat robe moguć je samo za robu KOJA NIJE OTVARANA. Otvorena gnojiva i enološka sredstva NE MOGU SE VRATITI jer zbog prirode robe nije moguće utvrditi kvalitetu robe ili utrošak sredstava nakon otvaranja ambalaže.

Što je sa oštećenom robom?

Ukoliko je oštećenje robe vidljivo prilikom preuzimanja robe, potrebno je robu odmah vratiti dostavljaču i ODBITI primitak takve robe. Navedenu robu ćemo zamijeniti i ponovno poslati na naš trošak.

Što ako je oštećenje robe utvrđeno nakon preuzimanja pošiljke (vidljivo nakon otvaranja paketa)?

Potrebno je kontaktirati našu korisničku službu na tel. 01/6271-543 gdje će te dobiti upute za postupanje u takvim slučajevima.


 OSTALA PITANJA

Da li u ponudi imate gnojiva za ekološku poljoprivrednu proizvodnju?

U ponudi ima gnojiva za primjenu u ekološkoj poljoprivrednoj proizvodnji. Svi takvi proizvodi na Internet trgovini imaju oznaku „EKO“ te imaju važeće ekološke certifikate za primjenu u ekološkoj poljoprivrednoj proizvodnji.

Mogu li se preko Internet trgovine naručiti i zaštitna sredstva (pesticidi)?

Ne. Zbog posebne zakonske regulative nismo u mogućnosti preko Internet trgovine prodavati i isporučivati zaštitna sredstva (pesticide).

Da li za opremu Infaco (škare, vezačice) imate garanciju i osiguran servis i rezervni dijelovi?

Za svu opremu Infaco kupci dobivaju važeću garanciju. Servis i rezervni dijelovi osigurani su kod naše servisne službe na lokaciji Kokot Agro d.o.o., Trešnjevka 22, Jastrebarsko

Proizvodi dodani u košaricu
X